میکروسمنت خودرنگ پرسلان

میکروسمنت خودرنگ پرسلان، دنیای میکروسمنت‌ها مانند همه محصولات پیچیده و متنوع است؛ عده‌ای با پودر کناف و سیمان، میکروسمنت تولید می‌کنند و به عنوان میکروسمنت ترکیه‌ای و یا ایتالیایی می‌فروشند! عده‌ای خمیر پتینه را به عنوان خمیر میکروسمنت می‌فروشند!

اما واقعیت میکروسمنت چیست؟ میکروسمنت پودر سفید رنگی است که فقط و فقط با آب خالص تبدیل به خمیری سفید رنگ می‌شود که با رنگ آکریلیک، پلاستیک و یا پیگمنت قابلیت رنگ پذیری پیدا می‌کند؛ اما اضافه کردن رنگ باعث ضعف در استحکام میکروسمنت و عدم صیقلی شدن آن می‌گردد.

در واقع ما به این نکته دست یافتیم که رنگی که به میکروسمنت اضافه می‌شود خاصیت آنتی باکتریال بودن آن را کاهش می‌دهد و در هنگام نظافت به دلیل زبر بودن، کار طی کشیدن و جارو کردن را سخت می‌کند و لذت استفاده از میکروسمنت در کف و نما را کاهش می‌دهد.

ایراد دیگر اضافه کردن رنگ به پودر میکروسمنت این است که این رنگ اضافه شده مقاومت کافی در برابر شوینده‌ها و اشعه UV خورشید را ندارد و به مرور زمان که در معرض نور خورشید و شوینده‌های قوی قرار می‌گیرد دچار تغییر رنگ می‌شود.

پس از بررسی شش ماهه و تلاش مهندسین تولید و کنترل کیفیت، گروه تولیدی شاهکار هنر هشتی با نام تجاری هشتیکو، توانسته است به کمک متخصصین مالزیایی، ترکیب جدیدی را برای اولین بار در دنیا تولید کند که به جای رنگ از سنگدانه‌های معدنی در پودر میکروسمنت استفاده شود.

این سنگدانه‌های طبیعی از معادن میهن عزیزمان تهیه می‌شود و در نهایت این میراث غنی و کهن معادن ایران زمین بود که ما را به سمت محصول نهایی رهنمون شد و این امکان را به ما داد تا بتوانیم نه تنها اولین تولید کننده پودر میکروسمنت خودرنگ در جهان باشیم (که مشابه داخلی و خارجی ندارد) بلکه مقدمات صادرات به کشور آلمان، ترکیه، عراق و سوریه برای ما فراهم شود.

مزیت میکروسمنت خودرنگ پرسلان

 از مزیت‌های دیگر میکروسمنت خودرنگ پرسلان صد در‌صد خود رنگ بودن این میکروسمنت این است که نصب و اجرای آن بسیار راحت‌تر و به صرفه‌تر از میکروسمنت قبلی است. در واقع تا قبل از این مجریان و نصاب‌های میکروسمنت باید مقداری زیادتر از میزان لازم پودر میکروسمنت را با رنگ مورد نظر مخلوط کنند تا اگر احیاناً در محاسبات اولیه اشتباهی کرده باشند خمیر کم نیاورده و نتیجه نهایی دو رنگ نشود.

اگر به هر دلیلی خمیرشان کم می‌آمد رسیدن به رنگ اولیه کار بسیار مشکل و در اغلب موارد غیرممکن بود. اما میکروسمنت خودرنگ این مشکل را برای همیشه از پیش روی نصاب‌ها برداشته است؛ به این معنی که وقتی شما رنگی را انتخاب می کنید و آن پودر میکروسمنت با آن رنگ دلخواه در اختیار شما قرار می‌گیرد، با مخلوط کردن 60% میکروسمنت خودرنگ با 40% آب خالص به خمیری دست پیدا می‌کنید که از سطل اول تا هزارم، همه یک رنگ واحد خواهند داشت.

اما موضوع دومی که اصرار شخصی بنده بود بر تولید میکروسمنت خودرنگ پرسلان افزایش مقاومت نقطه‌ای و کششی میکروسمنت بود که پس از تلاش شبانه روزی مهندسین عزیز هشتیکو تحقق یافت. ما امروز مفتخریم که تنها تولید کننده میکروسمنت پُرسلان هستیم که پس از اجرا با ضخامت فقط دو میلیمتر، فشار نقطه ای 67 مگاپاسکال و مقاومت کششی 19 مگاپاسکال استحکام حداکثری را به مشتریان خود هدیه می‌کنیم.

یعنی ما امروز میکروسمنتی را تولید می‌کنیم که چهار برابر پارکت و سرامیک و سه برابر سنگ و میکروسمنت‌های معمولی فشار نقطه‌ای و کششی ایجاد می‌کند.

مهم اینجاست که وزن مخصوص میکروسمنت خودرنگ پرسلان برای هر متر مربع، تنها 2 کیلوگرم بار به سازه تحمیل می‌کند در حالیکه پارکت 7 کیلوگرم، سرامیک 11 کیلوگرم، سنگ حداقل 17 کیلوگرم و بتن اکسپوز 23 کیلوگرم وزن به سازه تحمیل می‌کند.

اما مقاومت کششی میکروسمنت خودرنگ پُرسلان باعث می‌شود در اجرا بر روی دیوارهای داخلی، کف و نما، از بروز حوادث جدی در زمان زلزله تا 3/7 ریشتر جلوگیری به عمل آمده و به هیچ عنوان ترک نخورَد. از مزایای دیگر میکروسمنت خودرنگ پُرسلان امکان استفاده از آن در استخر است! زیرا صد در صد عایق آب و رطوبت است.

بهتر است برای آشنایی با همه محصولات ما به سایت هشتیکو مراجعه کنید. ضمن اینکه ما قدرتمندانه و در قرارداد رسمی شرکت تمامی اجراها با پودر میکروسمنت خودرنگ پرسلان هشتیکو را که توسط تیم اجرایی هشتیکو به سرانجام رسیده است را ده سال گارانتی بی‌قید و شرط کرده و نهایت لذت و آرامش را به شما مشتریان عزیزمان هدیه می‌کنیم.